Lunch Club – rozmowy o kultowości

Aktualności

Niedawno odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu Lunch Club, czyli lunchowego klubu dyskusyjnego zainicjowanego przez właściciela Butchery & Wine – Daniela Pawełka.

Celem Lunch Club’u jest swobodna wymiana myśli, wzajemna inspiracja i pozytywne pobudzanie się do rozmowy na tematy związane z gastronomią i nie tylko. Naszym
pierwszym tematem była “kultowość”. Dyskutowaliśmy o tym, czym dla nas jest to pojęcie, co oznacza bycie kultowym oraz czy kultowy zawsze musi oznaczać “stary”.

Spotkanie zaczęliśmy jednak od – jak się okazało – tematu przyjemnego dla wszystkich, czyli restauracji. Wymiana wzajemnych poleceń ulubionych miejsc gastronomicznych na całym świecie doprowadziła nas do wniosku, że wszystkie te miejsca łączy przynajmniej jedno – kultowość lub predyspozycje, by się takimi stać. Jakie to są miejsca?

To miejsca, które od lat prezentują niezmiennie wysoką jakość jedzenia. Są powtarzalne, mają doskonały serwis i stałość personelu; widoczny pomysł na siebie, dobrą atmosferę, personalne podejście, a co najważniejsze – wyznaczają trendy.

Kultowy, to według naszych wniosków nie „stary”, a taki, który utrzymuje stały poziom i jakość oraz jest inspirujący. Kultowe miejsca to te, w których chcemy być, podziwiać oraz inspirować się nimi.

Nasi goście słusznie zauważyli, że kultowość nie dotyczy oczywiście tylko gastronomii, a praktycznie każdej branży. O kultowości w branży fashion rozmawialiśmy z ludźmi, którzy sami za takich uchodzą, dzięki swoim niepowtarzalnym pomysłom, włożonej w swoją pracę wysiłku czy też nadzwyczajnemu talentowi.

Nasi goście: Alicja Werniewicz, Kamila Kończak, Marcin Świderek, Łukasz Jemioł oraz Szymon Machnikowski. Bardzo Wam dziękujemy za obecność i zaangażowanie!